22 de Juny de 2022 a les 12:18
Actualment, ja s'han solucionat 1.681 incidències. El tipus de desperfectes més habituals són aquells que fan referència a “Enllumenat” (26%), seguit de “Voreres i Calçades” (13%), “Recollida de Mobles i Trastos” (9%), “Parcs i Jardins” (7%), “Mobiliari Urbà” (6%), “Escombraries” (5%), “Neteja” (5%) i “Senyals” (4%).
Per poder utilitzar aquest servei cal descarregar l'APP Línia Verde. La persona usuària ha d’accedir a Google Play o l’APP Store en funció de la tecnologia emprada al seu smartphone (Android/iOS). Un cop localitzada, es pot descarregar de manera gratuïta. A partir d'aquest moment, es pot seleccionar el municipi on es vol comunicar la incidència. El procediment és molt ràpid i senzill.
A més de notificar incidències través de Línia Verde l'usuari/ària també pot plantejar qualsevol consulta mediambiental. Només cal seleccionar l'opció de “Fes la teva consulta”. En un termini màxim de 24 hores s’obté resposta per part d'un equip d'experts en la matèria de manera completament gratuïta.
Al servei Línia Verde també s’hi pot accedir a través del domini www.liniaverdavandellos-hospitalet.cat.
Línia Verde també ofereix els seus serveis per via telefònica al número 902 193 768 en horari de 8.00 hores a 17.00 hores.
A través del servei Línia Verde la persona usuària pot rebre comunicacions informatives que emeti el mateix Ajuntament com notícies, actes d’agenda i avisos. També es poden consultar els principals punts d'interès que es localitzin al municipi i informació pròpia d’aquest.